DET ÄR JU BARA TYPISKT

Sorry för kass uppdatering! Har varit stressad och inte hunnit.
Igår var det min och Mickes 1 år och 11-månaders dag : )
Vi beställde hem pizza och myste en massa till några filmer!
Vaknade imorse när han skulle upp till jobbet, tänkte då att
det var lika bra att gå upp. OCKSÅ SER JAG ATT MARILYN MANSON ÄR INSTÄLLD!
Hm, leds. Men det är ju rätt typiskt när det är jag som ska dit!

Ja, juste det har jag ju inte berättat!
Jag och Vanessa har bokat våran Stockholmsresa nu,
ska bli jävla underbart med ledigt i några dagar.
Från och med den 6:e November till den 11:e.


Nu har även, (Boden suger och jag blir deprimerad mot vintern)
både ICE och Puben P stängt, japp.
Typ de enda uteställena som finns här i Boden. Fan vad dåligt!
Ne nu är det sent och måste sova,
har nämligen gjort klart 2 svenska uppgifter ikväll.
Duktiga jag :)

PUSS OCH KRAM MY LOVE


Åsikter
Postat av: lina

haha, varför lyckas vi alltid vara i stockholm samtidigt. vi ska dit typ samma datum ;p

2009-10-09 @ 17:31:01

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0