JAG SKA TA HAND OM MIG SJÄLV

Första helgen på väldigt länge som jag inte ska ut..
Det känns skönt och det känns även som att man får mycket gjort,
ta hand om sig själv, göra lite läxa, vila ut.
Men jag vet inte.. Jag hade nog ändå velat gå ut på Ms bränna :)
Men det känns som att nu, när jag väl har ställt in mig på att vara hemma
så blir jag nog det också.
Kanske vill Eve komma över och ta något vinglas senare:)
Det är så typiskt att Vanessa är i jokkmokk.
Micke är i Harads också med några killkompisar.
Så dom har lämnat mig helt själv! :(


Jag och gumman med skumpan.

Hm, ja min kväll igår då. Den var jättemysig!
Jag lagade middag, pizza, åt Micke och sedan satt vi och pratade
i evigheter om allt mellan himmel och jord, med ett glas vin i handen.
Sedan bastade vi och såg när vi var klara några avsnitt av Rederiet.
Haha, vi har laddat hem allt och följer nämligen den serien.

Snart blir det promenad runt träsket med Eve och Axana! Ha en trevlig Lördag.


Åsikter
Postat av: Anna

Du har så jävla fin hårfärg! Vilka färger har du använt?

2009-10-10 @ 17:08:21
Postat av: cartman

jag då? =( glöm inte att jag är hemma..

2009-10-10 @ 17:35:50
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0