KONSTIGA TRADITIONER KANSKE..

Julen börjar ju närma sig lite och då finns det ju en liten tradition i våran släkt.
Eftersom att alla älskar musik och min pappa är grym på gitarr och musiklärare
så brukar jag och pappa alltid spela in en skiva, där jag sjunger, mot jul.
Andra årstider också, men särskilt till jul.

Vi firar alltid jul tillsammans med våran släkt 
och i deras klappar ligger alltid en skiva, gjord av lilla söta mig!
Förra året blev det ingen skiva gjord
(och det har verkligen varit alla andra år sedan dagis)
Så de blev verkligen besvikna.
Alla blev helt chockade att de inte fick någon "Helenas jul cd" Haha.
De är så underbart söta mina släktingar, så just därför kände jag
att jag inte kan svika dom med julklappen igen ;)
Så jag och pappa startar väl med cd´n snart då!
Dessa låtar blir det detta år, hade jag tänkt.
(sedan kanske några som jag skrivit själv, om jag hinner)
( hoppas inte mina släktingar läser min blogg )


When you belive - Whitney Houston, Maria Carey


Footprints in the sand - Leona Lewis


Gabriellas sång
(mamma älskar den)



Alicia Keys - If I aint got you


Mandy moore - Only hope

Älskar alla, de är sjukt fina låtar!


Åsikter
Postat av: Fanny

naaaaaaaaaaw:) GE MIG ETT EXEMPLAR OCKSÅ:D

2009-10-07 @ 17:26:09
URL: http://ninija.blogg.se/
Postat av: Linda

Å du sjunger så fint:)

2009-10-08 @ 18:31:41

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0