EN LÅNG DAG I LULEÅ

Idag har jag varit i Luleå och shoppat med Eve och Vanessa!
Vi kollade på lite saker till halloween, och eftersom jag är så
sent ute så blev det.. KATT. Suck!
Jaja, jag får göra det bästa av det ;)
Känns bara som att alla andra kommer vara det..
Jag har även köpt nya saker till håret, solpuder,
lösögonfransar till halloween och slingmedel!
Så ikväll blir det kanske att slinga håret om inget bättre dyker upp! :)

Jag har just varit och handlat med pappa, med tanke
på att mamma är borta så är det brist på mat här i lägenheten!
Så pappa skämmer bort mig och köper hem massor! Mums. Älskar mat.
Ikväll ska Vanessa, och kanske Eve sova hära! Det blir skitmysigt :)
PUSS OCH KRAM <3


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0