HERRE, VILKEN DAG

Haha herregud vilken övertrötts-dag det har varit.
Jag, Mariell, Vanessa och Eve har skrattat så att vi har gråtit.
Först gjorde Mariell en frisyr på mig så att jag såg ut som en PALM!
Fy fasen vad alla skrattade, det var verkligen kul! Det låter inte så kul,
men skulle ni ha sett mig så skulle ni nog ha tyckt det. Inte nog med det,
så stod hela bunten och fotade mig i typ 20 minuter. Bad mig stå still,
vända mig åt sidan, kolla rakt fram, kolla ner osv.
Har aldrig känt mig som ett större offer!
Kanske dyker upp någon bild sedan, om jag får tag i det.
Dessutom började jag fundera på att faktiskt klä ut mig till palm,
på halloween. HAHA!

Vanessa hade sedan varit kvar i skolan från typ klockan 12,
då hon egentligen hade kunnat gå hem. För alla andra lektioner var inställda!
Så när vi är påväg hem klockan 4(!!)
så säger hon : NEEJ! jag kan inte gå hem nu. Jag har utvecklingssamtal klockan 5!!
Det blir tyst ett tag tills både jag och Eve börjar skratta som tusan.

Vanessa frågar sedan : Är det någon som kan numret till skolan?
Alla: Nej?
Jag samtidigt: Ja!
Alla kollar på mig som att jag är dum i huvudet,
bara för att det är så typiskt mig att veta en sådan sak.
Jag: 62589! Eller 62500.
Eve: Ja, fast 69500 är till respektionen.
Jag-  Respektionen ?!? Haha ja, det är till receptionen.

Haha! Några dagens..


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0