JA, HOROR SÄLJER SIG FÖR PENGAR?

Kvällen igår vad total-lyckad! Den började med förfest hemma hos Jennie. Jag, jennie, frida och vanessa gick till ICE kring halv 12 och vi var inte inne föränn klockan 1. (så lång kö) Det hann hända en hel del i den där kön,
en kille som jag vet lite smått vem det är sedan tidigare började kalla mig och Vanessa hora,
stod och sa högt att "är man inte hora ifall man säljer sig för pengar?, det är ju det ni gör"
Till en början tog vi det väl inte så allvarligt,  eftersom att vi inte förstod om killen ifråga skämtade eller inte.
Men sedan blev det för mycket och vi blev sjukt leds.  Det märkte en annan kille som stod bakom oss, så han (har ingen aning om vem det är) hoppade på den här andra killen som kallat oss horor
(vill inte nämna något namn) och slog honom, han sa typ att vi fan inte alls är horor och att han fan inte ska kalla oss det.  Fråga mig inte varför han offrade sig själv så, måste ju säga att vi fick lite dåligt samvete.
Polisen kom och tog honom och avbröt,
 och han fick inte komma in på krogen. (förlåt!)



Men eftersom att kön tog så lång tid och vi inte var inne föränn 1, så hann vi inte vara där så länge.
Men jag har aldrig, och tror inte att någon annan i Boden har heller, sett så mycket folk på Ice.
Idag har jag sett två filmer och bara tagit det lugnt, ska äta middag om en halvtimma och det ska bli ruggigt gott!
Har bara en enda bild ifrån igår och den är förfärlig, men jag får väl bjuda på det.
Kan vara den värsta bilden på mig ever.


Mina två pärlor.


Och vet ni?
Jag har börjat gnissla tänder som fan när jag sover.
Alltid när jag vaknar har jag så superont i mina tänder, huvva. Får gå och kolla upp det där :)


Just nu saknar jag min älskling, en söndag utan honom är ingen söndag alls..


Åsikter
Postat av: Vessla

Fyfan blir arg bara jag tänker på det.. Skulle kunna slå ner honom helt seriöst. Man säger fan inte så! Suuuuuck.

2009-10-04 @ 18:53:03
Postat av: cartman

hur ful var inte den där äckliga jävla killen bakom err? hoppas han fick rejält med däng.

2009-10-04 @ 21:47:32
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0