MINA NYA MATVANOR ?

Jag och mamma har precis lagat
en jättegod rätt ifrån den här boken..

KLARAS GI-MAT


Det blev faktiskt super gott.
Vi gjorde lax, och en italiensk sallad till.



Verkligen att rekommendera! Så därför, så snäll som jag är,
Tänkte jag skriva ner receptet på såsen som ni blandar ned i salladen.

VINÄGRETT MED FRANSK SENAP.
(en dressing till sallader och kokta grönsaker)
- Blanda en tsk fransk senap med 1 msk vitvinsvinäger.
- 1/2 tsk italiensk salladskrydda och ca 1 krm svartpeppar.
- Häll i 2 msk olivolja
- 1 msk vatten och blanda väl.

Supergott!
Tänkte sedan även skriva lite saker,
om vad man kan äta och inte äta medan man
går efter GI-metoden för er som vill veta!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0