MINA PLANER FÖR HELGEN

Yes! nu har jag fått ett paket som jag beställt till Micke,
tills hans födelsedag! Kan dock inte säga vad det är ;)
Eftersom att det finns en risk för att han läser min blogg.
Så jag ska gå och hämta ut det sedan, och medan jag gör det
måste jag KOMMA IHÅG att kolla på några butiker ifall dom har musöron..

Min helg kommer att se ut såhär.

Fredag - Plugg fram tills sex, sju någon gång. Sedan åker jag till Micke
och spenderar en myskväll dära :) Längtar!


Lördag - Utgång med tjejerna, antar jag. Ms bränna :)
Har lite småplaner med Frida, Fanny och Vanessa iaf.
Förfesten blir nog hos Frida i sådana fall :)

Söndagen spenderas bara till skolarbete, skit!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0