MITT NYTTIGA LIV

Min säng blev smockad inatt med både Evelina och Axana och jag själv.
Trångt och jävligt, men som vanligt är det jag som tar mest plats ;) Fast jag är så liten.
Haha, men jag har alltid tyckt att det har varit så mysigt med trångt!

Om ca en timma ska jag och Eve ut och promenera, nu börjar mitt nyttiga liv!
Jag börjar lite lätt med GI-metoden, ser hur det går.
Också ska jag, det viktigaste av allt, träna!
Inget onyttigt ska ner i min mage..
Detta ska jag hålla åtminstone tills min födelsedag!
Ett mål :)

Ikväll kommer Micke hem från Harads, då ska jag kramas med han!
Hoppas allt är bra med er och att ni fått en bra helg!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0