PICTURE THIS!

Gissa vad?

Vi har fått tag i biljetter till Pink i globen nu! YES!
Ska bli grymt kul, jag ser så mycket fram emot det!
Det släpptes fler biljetter idag för alla er som missade sist.
Dem finns att köpa biljettshop.se


Ser fram emot att höra alla hennes låtar liiiive!

Vi åker nästa Fredag! :))

Jag längtar så mycket till att få träffa alla nära och kära i Sthlm.
B.la. Petra och Linda, Vanessa Dassa, Minea och Annelie! :)
Ska hälsa på lite släktingar också, det var länge sedan.

Ikväll ska jag, Vanessa och Frida basta hos mig.
Sedan går vi kanske ner till bodensia och tar en kvällsfika!
 Beror på om jag ids göra mig iordning, är nyduschad och allt
efter att ha slingat håret blondare! :)
Lägger upp bild senare!

PUSS OCH KRAM!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0