SJUKLINGEN

Fytusan nu har jag blivit sjuk!
Så jag har gått hem från skolan,
krypt ner i mina pyamasbyxor
och satt håret i en boll på huvudet! :) Underbart!

Dagen spenderas då istället åt en massa plugg!
För att göra någon nytta..

FÖRRESTEN! Igår gjorde jag min första fas på teoripluggandet,
jag hade bara 15 fel av 70! Stort imponerad av mig själv.
Det var fan första gången jag tog tag i skiten! STOLT.

Mitt och Mickes samtal..

Jag -
Men tänk om jag inte klarar det teoriprovet?! jag är så nervöös.
(det är ju länge kvar, men jag är ju bra på att oroa mig för saker)

Micke - Men klart du gör! Du är jätte smart och allmänbildad,
du har ingenting att oroa dig över. Tänk såhär, om fordons klarar det, då gör du det!

Jag - Haha, ja det är fan sant.


Åsikter
Postat av: mariell

haha sorry Helle men de där lät faktiskt lite puckat i mina öron .. :P hehe!

Fordons - de heter ju det av en anledning. Det är det enda de pysslar med, de går ju på teorilektioner i skolan OM körkort, de får köra på lektionstid och de har valt den linijen för att få jobba med något om fordon så de är nog ganska taggade ändå på att fixa körkortet :P Jag har då aldrig hört om en fordons som inte har körkort.. xD

Så det vore sjukt konstigt om de inte skulle klara det? hehe

2009-10-20 @ 16:39:57
URL: http://mariellss.blogg.se/
Postat av: Anonym

*Haha, vi menade bara att dom kanske inte är dom mest allmänbildade! :) dom vill ju ta körkort och är intresserade, alltså tar ju dom flesta fordons körkort! Och dom klarar teoriprovet. Tror jag är lite mer pluggis än dom mena jag :)*

2009-10-22 @ 01:29:50
Postat av: Mariell

okej :P haha då borde jag räknas till de mest oallmänbildade oxå.. jag vet inte ens vilket parti som "leder" sverige nu ..? haha

2009-10-22 @ 18:25:23
URL: http://mariellss.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0