SKJUT MIG!

Åh skjut mig, så leds är jag på livet just nu.
Det ända som är skönt just nu är att jag fick lov idag.
Tack gode Gud.
det var så jävla på tiden innan jag skulle ha gått och hängt mig.
Försöker tänka på 4 saker som jag har och se fram emot också


1. Halloween
2. Stockholm
3. Min och mickes 2års dag

4. Min FÖDELSEDAG! (L)

Sedan finns det ett par jobbiga saker,
men dom kopplar vi bort just nu.
Bra !

Kvällen skulle jag spendera hos Axana i Luleå,
och sedan gå ut på Chleo och se Promo!
men så blir det nog inte.
Jag ser alldeles för många anledningar till att inte fara
Jag är alldeles för trött, leds, fattig, trött, leds, fattig, leds, leds, leds.
Ja, ni fattar? Så det får bli en annan gång då!

Dessutom åker mamma till USA imorgon,
så jag vill äta middag med henne åtminstone.

Hoppas ni har det lite bättre än jag! Wish me luck


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0