STUDENTKRYSSNING ?

Idag har våran klass pratat om våran studentresa.
Det lutar mot en studentkryssning som går ifrån Stockholm!
Man åker på en kryssning med bara studenter, från Lördag till Söndag.



KORTFATTAT..
Cirka 2000 studenter.'
Nya M/S Silja Galaxy
Liveband
Topp DJ´s
Speed dating
Tax free
Flera dansgolv
Festbuffé
Tema som ni väljer
Beachparty
Singelchansen
Fest dygnet runt.


Så vi väljer mellan detta och en utlandsresa
med klassen, och detta var väldigt billigt
och låter så jäkla roligt!
Förutom då speed dating & singelchansen,
som inte låter som någonting för mig;)
Jag har ju min redan ♥ Men allt det andra! Fan vad kul!

Jag ska ju hur som hellst på studentresa med mina tjejer när skolan slutat
så då åker jag hellre på det där istället! Jag röstar för kryssningen ;)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0