THE HANGOVER

Idag har jag mått som jag förtjänat.
För ca 1 timma sedan kom Emma hem (min halv-lillasyster)
och jag står och borstar tänderna.
Emma: Ska du gå och lägga dig?
Jag: Nej, jag vaknade nyss

Igår var det jättetrevligt hemma hos Martin, mickes bror.
Jag for till Martin efter middagen med mamma
för att spendera kvällen med Micke och hans bröder.
Elin var också där, Martins tjej, så vi såg på idol allihopa med lite vin.
Eller lite och lite? Vet inte..
Vi gick på kvällen ut på MS bränna och då följde Eve och Micke med!
Det var riktigt kul, dock så gick jag och Micke hem ganska tidigt.
Jag var så himla trött efter att ha suttit uppe nästan en hel natt och pluggat.
Så jag har lärt mig en sak i helgen och tänker lära er också.
Ta det lugnt med drickandet, när ni är så trötta så ni håller på att dö.


Så ikväll blir det bara en kväll hemma med familjen.
Och ruggigt skönt ska det bli! Emma har hyrt en skräckis som jag ska se med henne.
Senare kommer Micke hit och sover,
han är nämligen i Luleå och lever rövare med sina killkompisar :)
Saknar min älskling!


Åsikter
Postat av: Bea

Hej kan du fråga din kompis frida att skriva var hon har beställt sina linser för dom var så fina. Man kan inte kommentera på hennes blogg, annars hade jag frågat henne. Tack på förhand!!!

2009-10-25 @ 00:00:43

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0