BASTU OCH MYS

Igår hann jag med väldigt mycket!
Först gick jag på stan och fikade med Eve, Vanessa, Fanny, Elin och Rosita.
Sedan efter en lång fika fortsatte jag, Vanessa, Eve och Fanny att kolla runt på stan.
Efter det gick jag med Eve på vårdcentralen och sedan ut på stan igen
för att fika med mamma och Ines. Medan vi fikade stötte jag på Mariell
och vi bestämde att gå på stan ett tag, men ett tag blev till ca 3 timmar. Haha!

Så efter det rusade jag hem och packade mina "tjejkvälls-saker"
och for iväg med bilen för att hämta upp Eve, Fanny och Jennie
och sedan begav vi oss till min pappa i Sävast för tjejkväll!
Vanessa och Mariell kom också dit sedan och vi bastade,
spelade kort, satte på ansiktsmasker osv. Det var supertrevligt!
Efter att alla hade åkt hem vid 2-tiden så somnade jag, Fanny och Vanessa till sex and the city.

Idag så har jag bara tagit det lugnt, har hunnit med 2 promenader!
En med Vanessa i Sävast och en med Eve i stan.
Nu är jag med Vanessa och vi väntar på att Eve och Fanny ska komma:)

Här är bilder ifrån gårdagen:












Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0