COME AWAY WITH ME

Hade velat dra iväg på någon spontantrip, komma bort härifrån ett tag.
Jag mår typ inge bra känner jag, det är nog bara något tillfälligt.
Jag är så himla känslig nu alltså, jag dör.
Jobbigare är det också när Micke är borta när allt känns såhär,
när man vill krypa ner i hans armar och drömma sig bort.
Suck, tjejer med hormoner.. Kan vara ledsen utan att ens veta varför.
Killar har det lätt, tycker ni inte det tjejer?
Eller okej, dem kanske inte har det så lätt
när dem får stå ut med hormonsvägningarna..



Nej fy, nu ska jag lägga mig.
Jag och Vanessa ska åka till Luleå imorgon.
Hämta våra balkänningar,
hitta en 18årsdress åt henne och hälsa på min fammo.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0