FÖRLOVAD!

Min påskhelg blev ju inte direkt som planerad! Snarare ganska spontan. Fredagen var jag ju i stugan då, vi bastade, åt gott osv. På Lördagen så ringde Annika (Mickes mamma) och frågade om jag ville följa med till kåbdalis på Söndagen, det ville jag självklart gärna. Då löste jag det så att jag åkte hem till Boden med morfar på Lördagkväll, också åt jag påskmiddag med pappa, Agneta och min älskade lillasyster Emma. Jag och Emma satt och babblade hela kvällen om allt mellan himmel och jord och dagen efter åkte jag med min "svärfamilj" till kåbdalis. Jag och Maria åkte i backarna hela dagen och på kvällen åt vi middag där, med Micke som servitör. Han slutade klockan 12 på kvällen så fram tills dess hängde jag med hans kompisar, eftersom att hans familj åkte hem till Boden efter maten. Efter att han slutat gick vi hem till Tobbe där han "bor" för tillfället) Och nu har vi förlovat oss. Ja, ni hörde rätt! VI HAR FÖRLOVAT OSS!! :) Vi gjorde det idag eftersom vi även firar 2,5 år. Jag är så lycklig och det känns så rätt. Jag har världens bästa pojkvän! Synd bara att jag inte kunde spendera dagen med honom som planerat för han var tvungen att hoppa in och jobba. Så jag bestämde mig för att ta bussen hem vid 4 så han fick jobba ifred. Men då var det RÖD DAG, så det gick inga bussar hem! Men det gick en buss till Jokkmokk, vilket passade perfekt. Vanessa har nämligen sin stuga där och hon råkade vara där för tillfället och skulle åka hem om ca 1 timme till Boden, och det tar ca en timme med buss från Kåbdalis till Jokkbokk. Perfekt! Så nu är jag hemma, tänker på min man. Saknar honom, längtar tills jag får ta igen den här dagen med honom. Nu ska jag vara social med Vanessa! Puss och kram!

Åsikter
Postat av: Sophie

Grattis :D Och lycka till i fortsättningen :D kramis

2010-04-06 @ 19:51:58
URL: http://soffoos.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0