GOOD DAY

Idag har jag haft en jättebra dag!
Jag, Eve och Mariell trippade runt lite på stan sedan gick vi och åt på dagoberts!
För mig blev det en räksallad, mums.

Efter det
for jag och Eve ut på en låång powerwalk, blev ca 8 km.
När vi kom hem tog vi en liten bit mörk choklad
och sedan åkte jag och hämtade mamma i Vittjärv.

Förrästen börjar jag bli ganska ljushårig nu, bjuder på någon bild snart.
Nu ska jag slå på ett avsnitt av sex and the city!

Jag längtar till imorgon då jag få spendera kvällen med alla mina älskade tjejer!
Vi ska ha en riktig tjejkväll i pyamas med bastu, ansiktmaskar och massa skitsnack.
Det blir jag, eve, vanessa, erika, jennie, mariell och fanny!
Det blir supermys.

Puss och godnatt.


Åsikter
Postat av: Fanny

Jag går in här flera gånger varje dag i hopp om att du ska ha skrivit några rader, men icke :( UPPDATERA SÖTNOS:)

2010-04-28 @ 19:30:12
URL: http://ninija.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0