HEJ OCH HÅ

Idag så har Fanny varit här. Vi kollade efter lite shopping och andra saker :) Efter det gick vi ner på banken för att föra över pengar till våran studentresa! Sedan gick vi på Opalen och slog oss ner vid vårat bord och tog varsin kaffe. Mycket trevligt var det :-) Har inte träffat henne på hela lovet nästan, så det var kul!

Ikväll ska jag på afterwork med Stina, mamma och Hans på Bodensia. Där ska vi äta gott och sedan ska jag hem och förbereda mig för högskoleprovet som är imorgon! :/

En riktigt skämmig sak.. Vill inte hänga ut något namn eftersom jag knappt känner dig, osv. Huvudsaken är att du, jag och Micke vet vem du är som skrivit det. Men det är nämligen en person som har kommenterat min blogg, riktigt taskigt så jag ville inte publicera det. Det handlade såklart om min och Mickes förlovning, saker som varken jag och Micke visste om men tydligen tror du dig veta ganska mycket, en person som är riktigt svartsjuk. För att orka skriva en sådan sak måste man ju ha väldigt mycket emot det? IPnummer går nämligen att kolla upp. Vet inte varför du läser min blogg, det är ju lite sjukt. Men uppenbarligen för att jag kanske skriver rätt mycket om Micke? Jag tycker det är verkligen löjligt att kunna slänga iväg en sådan kommentar från andra sidan av Sverige, utan att stå för vem man är som skriver det, det är ju inte svårt att kolla upp.

Åsikter
Postat av: sophie

Sådana människor är jävligt fega, gosch jag hatar folk som inte vågar stå för det dom skriver.. Skit i den personen :D

2010-04-10 @ 00:24:10
URL: http://soffoos.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0