LÄSKIGT

Alltså.. Jag är typ chockad!
Igår visade nämligen Vanessa mig hur man kollar upp IP-nummer.
Och herregud, alla "taskiga" kommentarer jag har fått de senaste åren
har kommit ifrån GÖTEBORG?! Jag känner ingen där, så det känns ju lite komiskt.
Jag behöver ju verkligen inte ta det personligt lixom.
Min pojkvän har ju bott där och känner många där,
så jag ska höra med han vilka han känner som bor i de
olika orterna som alla kommentarer kommer ifrån.
För jag kan väl gissa mig till att det
är nå svartsjuka tjejer möjligtvis :)
Tror nämligen inte att någon som hellst kille
skulle idas sitta och skriva sånt skit.

Ja, herregud. Konstiga människor finns det.
Hihi, nu får vi något att sitta och
skratta åt när han kommer hem till mig.

Sedan var det ju någon ifrån Jönköping också, där han också känner folk.
Japp. Pinsamt! Vem gör sånt här i den åldern?! :P

FÖRRÄSTEN! Har ju glömt att berätta att han kom hem igår och överraskade mig! Vi tog hand om varandra och myste de timmar vi hann. Massage och massa mysprat! Sedan var han tvungen att åka iväg igen. Men HIMLA mysigt var det dem timmar vi hann träffas! (L) Glad och överraskad blev jag minsann!


Åsikter
Postat av: Olivia

Riktigt omoget! Helle, du måste visa mig hur man gör ;)

2010-04-09 @ 18:43:29
URL: http://oliviaohman.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Troligtvis någon som har eller gillar micke som skriver de. Nee inte fan kan det vara en kille ;P det tror jag inte haha

2010-04-10 @ 11:59:22
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: Helena

Jo det stämmer nog bra det ;P

2010-04-10 @ 16:59:21
Postat av: Anonym

hur kollar man upp ipnummer? :)

2010-04-10 @ 18:05:39

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0