LITE BETYG ÅDE..

Idag har jag fått reda på några saker..
Jag fick VG+ på samhällsprovet och naturkunskapsprovet.
Jag kommer mest troligt få MVG i samhällskunskap,
vi fick MVG i projektarbete också.
Minst VG i idrott och VG i wallmans,
(där är jag dock missnöjd, vi ska gå och klaga
men i idrotten HELnöjd. Har inte gjort så mkt där..)

Så det är ungefär det jag har fått veta..

Idag efter skolan gick jag och åt med pappa,
tog en loka och ett GI-mål med sallad. Supergött!

Tyvärr blev det ingen promenad imorgon,
men imorgon blir det träning på stepin!
Nu kör jag hårt, prick 5 veckor kvar till sunny beach!

Ikväll blir det desperaaaaaaaaate! Längtar.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0