LÖRDAGKVÄLL MED TJEJERNA

Min kväll har jag spenderat med dessa snyggingar:



Vi har spelat kort, b.la spelet new york.
Jag har typ dampat som fan, det är så fruktansvärt stressigt spel.
Jag är ingen skrikig tjej men under det spelet kunde man inte låta bli att skrika.

Senare blir det nog att se lite sex and the city,
är lite inne i en sex and the city-fas just nu. Hehe.
Har haft en mycket trevlig kväll, älskar att få vara med mina tjejer! ♥

IMORGON KOMMER MIN POJKVÄN HEM!
FYFAN VAD MYSIGT DET BLIR, LÄNGTAR SOM TUSAN.
Ska hämta honom i Älvsbyn klockan 6, kommer krama ihjäl honoom ♥

Nu ska jag vara lite social med de andra, ha en trevlig Lördag! :)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0