ME LOVES YOU

Som jag berättat så har jag och Micke förlovat oss!
Under den tiden han har jobbat i Kåbdalis så har vi blivit så säkra på att vi aldrig vill vara utan varandra, jag hatar att vara utan honom och det har man verkligen märkt nu när vi har varit ifrån varandra. Eftersom vi också tidigare har klarat oss igenom problem så har vi lärt oss att inte ta varandra förgivet OCH att vi aldrig vill vara utan varandra. Det har varit jobbigt att sakna varandra så mycket den tid han har jobbat i kåbdalis, även om man behöver det ibland. Vi tyckte att det passade så bra nu. Vi firade 2,5 år och om 4-5 månader flyttar vi ihop. Jag saknar honom varenda sekund han är där borta och det känns så himla bra att få vara förlovad med honom nu. Det är så speciellt. Det är vi två mot världen.

Här är våra vackra ringar!
6 mm breda förlovningsringar i äkta silver.


Åsikter
Postat av: Linda

Stort grattis:) Ni är verkligen söta ihop!

2010-04-06 @ 17:42:50
Postat av: anni

vilka fina ringar :)jag önskar er lycka till och ni verkar ha det så fint

2010-04-08 @ 01:28:30
Postat av: Frida

Grattis Helena! Vad roligt för er och ni har verkligen valt jätte fina ringar =) spännande! Kram på dig

2010-04-08 @ 02:04:03
Postat av: clara

grattis :D haha, nääästan likadana ringar som ja å ante har :D ;) hoppas er flytt kmr att gå bra sedan i augusti då! blir låångt ifrån boden men ja lovar att även om du kommer sakna alla underbara vänner så kommer du nog älska att bo i en större stad! :) (boden e fruktansvärt dött, du kommer säkert se på det annorlunda när du åker upp å hälsar på sen igen) :) ja e glad efteråt att ja flyttade därifrån även om ja alltid kommer sakna lille gulle boden å alla underbara vänner. Det finns ju alltid kvar så ;) Hur som ville ja bara önska lycka å va kul att ni har förlovat er! :D GRATTIS!

2010-04-13 @ 16:42:32

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0