SKRATT

Jag är helnöjd med min dag!
Först städade jag rummet, sedan skrev jag klart min SAV-rapport.
Efter det pluggade jag lite matte fram till att maten var klar.
Efter maten gick jag och Eve ut på en långpromenad, det var så härligt!
Jag har typ blivit besatt av att promenera, det är så himla skönt.

Men det är ju bra, hihi. Samtidigt som jag äter nyttigt också!

Dock blev det inte så nyttigt efter promenaden, vi gick och åt kulglass i våfflor.
Oh så gott! Det är mitt nya favoritställe, han är så trevlig han som jobbar där!
Och det är som ett mysigt litet fik man sitter i.
Mycket hellre sitter jag där och äter kulglass (världens godaste glass)
än på ett vanligt fik och fikar..

Sedan fick jag och Eve sådana jäkla skratt anfall, vi bara skrattade oss igenom hela glassen alltså. Vi skrattade så vi grät! Och ni vet när det blir sådär pinsamt och alla bara glor på en? Då kan man inte sluta, då skrattar man bara ännu mer! Haha, men det är väl typiskt oss. Nu är all min energi borta efter allt skratt.

Ändå ska jag ge mig på ett corepass,
för jag ska fan vara i form i sommar!
Sedan blir det duschen och en film.

PUSS


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0