SORRY

Hej, förlåt för KASS uppdatering.
Saken är den att jag har haft fullt upp dessa dagar,
kan inte tala om vad jag har gjort för det är lite hemligt tyvärr ;)
Så ni får förbli nyfikna.

Idag har jag iallafall varit på stan med Vanessa,
vi satt på Opalen ett tag med Fanny och Sofia också.
Jag köpte lite nya underkläder, det behövdes :)
Var länge sedan jag unnade mig sådant.

Ikväll ska jag fira Stina som fyller år, då ska vi på Panelen och äta. MUMS!
Då har jag tänkt att bryta GI-metoden som jag nu har följt strängt i två veckor.
Jag har gått ner 4 kilo och fått bort 5,5 cm i midjan. Wie :)
Så det känns bra, nu gäller det bara att äta nyttigt och träna och inga fler "dieter"

Puss på er!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0