STUGMYS

Sitter i stugan nudå som planerat.
Jag och mamma har tagit en rask promenad idag på 6 km!
Efter promenaden har vi sett igenom alla avsnitt av solsidan,
den serien är så jävla rolig. Vi har verkligen skrattat så vi har gråtit,
till vartenda avsnitt! Och ikväll kommer det nionde avsnittet på 4an.

Jag har ätit en massa påskgodis också!
Den här helgen ska jag verkligen unna mig.
Vi har köpt godis, chips, popcorn, läsk (cola och påskmust)
och två ben and jerry! Det blev Caramell chew chew och Strawberry cheesecake.


Det är verkligen mysigt att bara vara ute i ingenstans
och mysa på med sin familj! Bara synd att inte Micke kunde vara här,
de 2 senaste åren har vi två spenderat påsk i min stuga så! :(
Nu får man sitta och längta efter han istället.

Hoppas ni får en glad påsk, hörrni! Puss från mig ;-*


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0