UP AND DOWN

Min dag har varit lite upp och ned. Mitt humörr också!
Dagen har varit riktigt skoj men mycket har bara gått fel för mig.
Det som har gjort min dag är hjälpsamma människor,
man blir verkligen glad när människor tar sig tid att hjälpa en.
En skruv gick av på snowboarden idag i Kåbdalis, då kom det en karl och hjälpte mig och Vanessa och tog fram en skruvmejsel och var jätte vänlig, fast hans barn typ stod och skrek att han skulle komma.

Sedan har självklart Vanessa på snowboard gjort min dag också.
Haha, så jag har skrattat i backen! Så att jag grät.
Det var verkligen kul alltså, jag kan tala om att det
tog LÅNG tid att ta sig ned för backen första gången.
Men sedan flöt det på rätt bra, tror jag var en bra lärare ;-)

OCH NU SÅ HAR JAG INGEN LADDARE TILL TELEFONEN. SUCK.
FINNS INGEN ATT FÅ TAG I HELLER OM JAG INTE BESTÄLLER
OCH DÅ TAR DET CA EN VECKA... Min vanliga tur.

Och imorgon ska jag och hälsa på min älskade farmor,
hon har fått en hjärtinfark.. Jag är så jävla orolig.


Åsikter
Postat av: Fanny

Helena!!! jag är typ kungen av laddare. Jag ljuger inte när jag säger att jag har säkert 10-15 st. Vad äre för telefon du har? samsung el sonyericsson?

2010-04-08 @ 11:16:17
URL: http://ninija.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0