LOVING MEMORIES

Jag och Vanessa gick 1 mil och 3 km :) Fan så bra vi är!

Snart är studenten, jag kommer vara så himla glad då. Men också kommer det bli så sorgligt.. Jag minns så väl då vi slutade nian, det var verkligen sorligt. Alla man hade umgåtts med i tre år. Cia, nina, eve, erika, therese, josefine.. Man visste att det aldrig skulle bli som förr.  Ibland kan jag verkligen sakna de dagar man tillbringade där i Sävast, även om det var mycket problem ibland så fungerar ju faktiskt människan så att vi mest bara kommer ihåg det roliga. Jag kan sakna det jätte mycket och det vet jag att jag kommer att göra med gymnasiumet också. Såklart. Det kommer bli en helt annan sak sedan, på en helt annan ort.

Jag kommer också ihåg när vi stod där på avslutningen och sjöng " As we go on, we remember, all the times we had togheter. And as our lives changes from whatever, we will still be, friends forever "

Av de tjejer jag nämnde ovan så finns det nästan ingen jag umgås med idag. Eve och jag har ju hållt ihop, men inte resten. Endel har flyttat så man ser dem inte ens och vi har ingen kontakt. Jag är så rädd att det händer med de vänner jag har i Boden nu, när jag flyttar. 

Detta kom jag också att tänka på när jag skulle till tandläkaren. Allting förändras, men det finns ändå alltid kvar. När jag satt i väntrummet på folktandvården mötte jag väldigt många som jag umgåtts med i min barndom. Linus, Lovisa och Markus. Vi satt alla i väntrummet, vi träffas aldrig längre, förutom någon gång i skolan och vi umgick i säkert 10-11 år iallafall och bodde grannar.

Vad vore man utan alla minnen?


Åsikter
Postat av: clara

helt sjukt men det blir faktiskt så tyvärr.. det är typ de sorgligaste man måste gå igenom i princip.. (eller okej finns ju värre saker men, hehe) Man tappar kontakten med dem som man inte står närmast :( När folk flyttar också så tappar man ännu mer kontakt.. ända sen ja flyttade från boden har ja ju tappat den där dagliga kontakten man hade med alla i skolan och sånna man träffade på på stan allmänt! Dom ser ja bara ibland när ja åker upp å hälsar på ... studen e bra sorglig må ja säga... finns nästan inget kul med den :S hahah, deppigt värre!

2010-04-02 @ 00:38:59
URL: http://clarawiktorsson.blogspot.com
Postat av: Yanina

gumman jag hoppas du fortfarande vet att jag är en av dom du kan ringa mitt i natten, och jag kommer alltid bevara dina hemligheter. <3

2010-04-02 @ 22:48:42
URL: http://vanillaheat.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0