VALBORGS

Glad valborgsmässoafton hörrni!

Idag har jag skjussat Tobbe och Micke till Älvsbyn,
de skulle tillbaka till Kåbdalis igen och tog en buss därifrån!
Efter det åkte jag till Sallong saxarna och höll Vanessa sällskap
medan hon slingade håret, det blev super fint!

Jag köpte sedan ett nytt nagelack, lösögonfransar och ögonskuggor på stan.
Sedan gick vi hit till Vanessa för att göra oss iordning för kvällen.
Kvällen kommer jag spendera med mina två bästa vänner. Vanessa och Eve.
Vi ska åka på en fest och umgås med Max, Kalle, Rasmus, Adam m.m
De hade tänkt grilla osv, men vi käkar hemma innan vi går dit.

Sedan får vi se vad som händer under kvällen.
Hoppas iallafall på en trevlig kväll :)

Och det önskar jag er också! Puss.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0