FREDAG

Hej, nu var det ett tag sedan! :) Men jag har haft fullt upp!
I förrgår så kom Fanny hit, till mamma och Hans. Vi kollade igenom
en massa gamla videos och sedan åkte vi och hyrde två filmer.
Remember me och The grudge. Vi såg filmerna fram till tre någon gång,
sedan låg vi och pratade på i flera timmar i sängen! Haha, våra munnar blev ALDRIG tysta!
Hur som hellst, det var jätte mysigt och dagen efter så jobbade jag på kvällen.

Igår var jag med Micke och guuuud vad han är mysig! Världens bästa pojkvän :) Jag sov där och imorse åkte jag tillbaka till mamma och Hans. Jag har nyss duschat och ska snart och träffa Elin på stan och ta en fika :)

I helgen jobbar jag stägning varje kväll, så jag kommer nog inte vara så tillgänglig.
Det kommer givetvis märkas av i bloggen också! Tyvärr.

Hoppas ni får en super helg! : ) Puss.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0