GAMLA MINNEN

Hittade en massa gamla goda minnen när jag förde över filer från min gamla dator.. Det är alltid så kul att se, man får sådan himla nostalgi! Nu var ju inte bilderna JÄTTEgamla men ändå.. Från 2006 typ :)
Tänkte bjuda med er på en nostalgitripp:

Födelsedag 2008


Födelsedag 2006


Födelsedag 2006


Grekland 2008








Brönjaskolan




Sommar 2009


Middag i Egypten


Snorkling i Egypten






Estetfester 2008



Göteborg 2008

Stugan 2009


Middag


Jag och pappsen!

Jag och Agneta i kåbdalis


Lucia 2006






Olivia 17 år :)


Robin, Jacke, Linus, Alex och Adam på klassresa i 9an


Linus och Markus i kubbspel, klassresa i nian


Jag, Olivia och Vanessa på trettondagsafton


Olivia, Vanessa, jag och Axana på trettondagsafton!


 Vanessa arton ååår!


Födelsedagsbarnet och ballonger


Bastu och spa kväll


Jag och Eriika, typ år 2005? :)


Linnea, Vanessa och Jennie!



Lagar mat i min gamla lägenhet :(


Kanotpaddling 2008


Vanessa, jag och Jennie på min 18års dag
(inte så länge sedan, men jag la ju upp bilder från alla andra år)


Mina vänner på min 18års dag :)




Åsikter
Postat av: Cecilia

Haha men guh vad gamla bilder det var på oss där uppe :)

2010-08-18 @ 19:20:47
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0