SKITKUL

Hade verkligen jätte roligt igår. Det var en svin lyckad kväll! Först var vi hemma hos Martin där vi firade Elin som fyllde 20 år. Det var riktigt trevligt! :) Sanne, Sofia och Fanny kom också dit, och det var superkul.

Efter det gick vi alla till MS bränna och jag, Elin, Sandra och Vanessa gick och sjöng hela vägen lång. När vi kom dit träffade vi massa andra trevligt folk! Ja alla jag behövde var nästan där, förutom Mickis :( Det var Fanny, Sanne, Sofia, Sandra, Elin, Mats, Martin, Elin, Cia och Nina. Och massa fler, men det var väl dem jag hängde med mest!
 Dem spelade as bra musik, det var allt ifrån ny party musik till Carola, abba osv. Så det gjorde oss alla på riktigt gott humör! :)

Idag trodde jag att jag skulle börja jobba elva, men det var tydligen klockan fyra. Suck! Haha. Så jag ska snart bege mig till jobbet. Här är lite bilder från igår:


Elin, Rille och (han jag alltid glömmer namnet på)

Sandra, Elin, Elin, Sandra, Elin och Gurra.

Richard, jag och Gurra

Jag och födelsedagsbarnet!:)

Namnsdagsbarnen! Elin, jag och Elin.

Gurra, Vanessa och Andre.

Vanessa, Sandra, Elin och Elin

Vanessa, Sanne och någon mer :)

Jag och Fanny! :)

Vanessa, jag och Cia!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0