SKOR..

Hihi.. Min mamma är lite rolig! Igår så kom jag in i hallen och hon blängde på mina skor. Sedan sa hon " Vill du gå på stan och kolla efter nå nya skor?" Jag sa att jag skulle spara pengar och köpa några i Thailand istället. Sedan sa hon "Men jag köper dig ett par nya om du hittar några du vill ha, om du slänger dom där!"

Sedan gick vi på stan iallafall och kollade efter skor. Jag hittade ett par fina converse-liknande svarta. De var jättefina! Så jag bestämde mig för att jag ville ha dem. Då sa hon "Ja vi köper dom där då, men då får du ta och slänga dom vita här, på plats!" Hahah.. Hon tyckte verkligen att dem var så slitna och nedtrampade!
Och smutsiga.. Hon var dessutom väldigt bestämd på att mina nya skor skulle vara svarta, INTE vita.

Men jag är verkligen duktig på att trampa ned skor.. Jag trampar typ snett eller någonting så mina skor ser ut som skit efter bara några veckor..


Åsikter
Postat av: Vanessa

Haha det var nog på tiden att du köpte ett par nya ;) Du borde passa på att byta ut dina svarta klackar där ena klacken är hälften så stor som den andra... haha :D

2010-08-27 @ 14:14:44
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0