MASSA BUS

Igar skypade jag med morfar och det var sa kul att fa se honom! Om tio minuter ska jag skypa med mamma. Ska bli jatte kul! Idag tankte jag lagga upp lite bilder fran dar vi bor pa koh phangan, vi har forflyttats till ett mysigt stalle dar det ar massvis av ungdomar. Det ar riktigt trevligt, forutom pa kvallen nar man vill lasa och alla skriker hogt utanfor!

Idag har jag och Micke legat pa stranden och badat, massa spring och bus pa stranden! Vi lekte verkligen som tva sma barnungar i sanden! Brottades i sanden, jagade varandra, kastade varandra i sanden, slangde varandra i vattnet, osv. Jag blev helt slut och efter det gick vi en lang strandpromenad. Riktigt mysig dag :)



Micke laser i hangmattan, vi bor i en sadan bungalow som ar bakom.


varan strand med massor av hangmattor, riktigt mysigt!


jag laser i solen pa stranden utanfor oss.


njuter litegrann.


jag innan middagen.
fina klannigen som jag fick i julklapp av fina tjejerna, fina legginsarna som ja fick av fina pojkvan!




Åsikter
Postat av: Rebecka

Vad heter stället ni bor på? :) Ser sjukt mysigt ut!

2011-01-05 @ 18:41:21
Postat av: helena

vi bor på ett ställe som heter phanang villa på ban thai beach i koh phangan:)

2011-01-06 @ 11:06:24

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0