FODELSEDAG

Nu ar vi tillbaka i Thailand, vi hamnade dock inte dar vi skulle. Men fortfarande, myggor, myggbett, odlor i taken, grodor som later, aven allt vackert. Ja, you name it. Everyting is still the same!

Jag var beredd pa att spendera min fodelsedag pa buss,flyg och bat, aka fran Kuala lumpur till Koh samui.

Jag vaknade av att micke sjong "ja ma hon leva" och sa fick jag jatte fina presenter! En dress som jag alskar, ett balte och en bors som jag onskat mig. Vi akte fran Kuala lumpur 13.30 och var framme 13.30 (pga av tidsskillnaderna) lite skumt.. Efter det fick vi transfer till Krabi for att sedan aka till surat thani, och sedan till fargan som skulle ga till koh samui. Istallet hamnade vi bara i surat thani, for fargan var installd pga daligt vader! Men vi tror att han inte orkade kora oss for att det var sa lite folk som skulle aka dit ikvall.
Sa istallet far vi aka imorgon!

Sa nu sitter vi pa ett jatte fint hotell i en fin stad i thailand, kostade endast 40 kr per natt, sa jag ar otroligt imponerad! Riktigt fint hotell. Kandes faktiskt lite skonare att fa fira sin fodelsedag har med gubben och nagra ol, istallet for att sitta pa en bat hela natten.

Annars saknar jag faktiskt kuala lumpur lite, men samtidigt ruggigt harligt att vara tillbaka i eftersaknade Thailand. Jag har lite svart att bestamma mig, jag alskar dem bada :) Jag vet iallafall att jag nagon gang vill aka tillbaka till Kuala lumpur !

Jag ar iallafall jatte nojd med min dag! Super fint uppvaktande, manga som har kommit ihag mig dar hemifran ocksa! Tusen tack till mamma, pappa, farmor och farfar ocksa som jag fick stora gratulationer ifran.


Åsikter
Postat av: Fanny

Grattis igen snuttannn :)

2010-12-02 @ 12:21:29
URL: http://ninija.blogg.se/
Postat av: Vanessa Dassa

Åh vad jag tänkt och varit avis på DIG! Ni verkar verkligen ha riktigt bra och jag blir så glad av att se dig glad mitt lill hjärta =) Kom snart hem så jag får se dig igen, i love you!

2010-12-02 @ 13:08:54
URL: http://[email protected]

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0