NYÅRS TAGG!

Det är så JÄKLA mycket folk som förfestar bara på stranden vi bor. Albin och mats försökte hitta boende igår, men det var fullt ÖVERALLT! SÅ MYCKET FOLK! Alla vill till nyårs-fullmoon på koh phangan! Tillslut hittade dem någonstans där dem kunde bo typ som inneboende! Haha.

Sitter och lyssnar på loca nu och smådansar där jag sitter, svin taggad! Antar att det är lite för kallt för klänning i boden denna tid? Åh men inte här, här är det FÖR VARMT ;-) Åhh! Nu taggar vi som fan och det är så himla kuul.
Jag, Mats, Micke och Albin dunkar musik från våran mysiga bungalow i några feta högtalare som de har köpt! Vi överröstar tillochmed restaurangen. Snart blir det PARTY PÅ HAAD RIN! Det ser jag så mycket fram emot, super sällskap dessutom! Känner på mig att det kommer bli en grym nyårsafton!

Från början hade jag svårt att tagga för det var BARA killmusik! Är inte van vid det efter att ha haft tjejerna här i två veckor ;-) Saknar dem, men det är jätte kul med mats och albin också! Tillslut kom jag på Youtube, och då kom BRA partymusik upp :) Jag tror att dem i hemlighet håller med mig!

TAGGG NU MER ÄN NÅGONSIN ALLA NYÅRSMÄNNISKOR!
Försök! Men jag tror ändå att jag är mest taggat av oss alla ;-)



Förfest utanför oss, albin jag och mats. (inte den frisyr jag har tänkt ha,hehe)


Tagg,tagg,tagg, dans,dans,dans


Micke och albin! :)


Jag och Albin!!






Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0