RIKTIGT LYCKADE JULDAGAR

GOD JUL! Vi har haft sa jakla kul de senaste dagarna, dvs juldagarna. Vi har legat pa finaste stranden pa koh phangan, dar vagorna ar enorma och vattnet klarblatt. Alska! Sanden ar kritvit och du kan njuta till max! Dar spenderade vi dagen pa julafton. Pa kvallen mos vi med massa god mat och trevligt sallskap, super fina julklappar! Tusen tack till alla som forgyllde min dag. Sarskilt mamma och pappa!

Dagen fore jul sa akte jag, erika, emilia och vanessa och elefant trekka! Det var verkligen kul, jag och erika skrattade nastan hela vagen. Som vanligt med oss :) Det var riktigt kul och en upplevelse man aldrig kommer glomma. En till sak.. Jag har hallt i en krokodil! Fy vad haftigt det var. Den var verkligen sot, en liten en! Jatte roligt hud, typ som gummi och fisk!

Idag pa juldagen akte jag, emilia och vanessa och dok! UNDERBART! Trodde inte jag skulle fa gora det sa snart igen. Alskar, alskar, alskar det! Det ar verkligen harligt att aka runt som en fisk bland alla andra fiskar och se allt under vattnet. Vi gick ner pa ca 10 m djup! Haftiga korallrev!

Det kanns verkligen sa kul att fa gora sadant och ha en massa minnen med alla man tycker om! Kommer droja lange tills jag far se dem igen nu efter dem aker.. Iallafall, jag ar sa glad! Har haft super bra dagar. Ikvall ska vi pa full moon party, och HALLA IHOP! Dar ska vi ha super trevligt pa denna juldag. Saknar alla slaktingar och vanner hemma, sarskilt nu kring jul!



Jag och Erika pa elefanten, sa fin!


Jag haller i krokodilen, skit tung!


Pa elefanten!


Vanessa, emilia och jag ska dyka!


Innan dykning!


Peelar ryggar pa haad rin beach


Klarpeelade.



Solar i den vitVITA sanden pa haadrin!


Erika, jag och vanessa i vagorna, underbaaart!


Tjejer innan utgang!


Alsklingen bygger sandslott!





Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0