UPPLEVELSER

Ah jag har haft en underbar tid pa Koh samui, gjort mycket oforglomliga saker!
Vi har sett olika sevardigheter, varit pa tigertempel, klappat elefanter, kramats med en tiger-unge (ah, jag dog ju nastan sa sot den var!) kramats med en stor tiger (hehe), gatt i en buddha tradgard som var riktigt haftig och sett otroligt fina strander. RIKTIGA UPPLEVELSER! Det verkar inte finnas nagot slut pa det fantastiska med thailand.

Jag har dock inga bilder nu, men hall utkik! Dem kommer upp sa fort som mojligt! Imorgon ska vi nog aka till ett vattenfall eller pa nagon slags show som det finns massvis av har. Det ska bli spannande :)

Saknar alla dar hemma jatte mycket bara, men annars ar det mesta super :) Puss och kram!


Åsikter
Postat av: mamma

Oh! Vad fint du har det. Jag är så glad över att du längtar hem på ett sunt sätt som du sa. Inte för att du misstrivs utan för saknad. Du får vara med om så mycket. Njut av det här nu för det kommer aldrig tillbaka. Njut på ett sunt och hälsosamt sätt. Det tror jag att du gör. Älskar dig så mycket.

2010-12-15 @ 10:16:22

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0