SOL OCH BAD

Hej allihopa!
Mycket har hant sedan sist, TJEJERNA HAR KOMMIT! Jag ar sa glad, forstar ni hur kul det var att se dem efter 3 manader utan att ses eller prata i telefon?! Riktigt kramkalas kan man saga! Det ar da man vet att man har akta vanskap ifall allting ar precis som det var innan man lamnade varande sist efter sadan lang tid. Ingenting ar forandrat, saklart, men det visste jag.

Vi har haft sa himla mycket att prata om och jag kan inte forsta att dem ar har! Pa dagarna chillar vi vid poolen eller myser i havet. Igar kvall var vi ut har i koh samui och det var galet! Hur mycket folk som hellst och hur manga klubbar som hellst. Jag hade sa himla kul med mina basta vanner och min fina pojkvan vid min sida, kandes som att ingenting kunde bli battre.

Men Emilia, Vanessa och Micke akte hem lite tidigare an mig och Erica. Efter det sa dansade vi massor pa en nattklubb och mitt i allt det roliga kande vi hur vi inte kunde andas langre. Vi upptackte det precis samtidigt och kollade pa varandra i panik och hostade.  Vi vande oss om och upptackte att alla fran klubben rusade ut i panik, sa vi tog varandras hand skitradda och sprang! Vi sprang sa langt vi kunde fran klubben for vi trodde det var en bomb, som alla andra. Men nar vi vagade ga tillbaka mot klubben visade det sig att det var nagon idiot som hade kastat ut en pepparspraybomb!

Nu gar min tid ut vid datorn sa ni far hora mer sedan! Puss och kram.


Utsikten fran varat bord pa stranden pa Mickes fodelsedag.



Stranden utanfor oss. Valdigt lugn!



Magic buddah garden, jatte mysig!


Elefanter, sa sota!



Mys med tigerbebis! Sa sooot!


Mys med leopard!


vi sag en mummifierad munk.


Stranden pa koh samui


Åsikter
Postat av: karin

åååh, tigern :D vad myspys, hihi. härligt allt ser ut!

2010-12-16 @ 14:44:17
URL: http://kmitimmen.blogg.se/
Postat av: mamma

Du är så söt.

2010-12-18 @ 01:26:51

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0