KOH PHANGAN LEVERERAR JA!

Kom precis hem från en galen utekväll med allihopa! Dvs. Erika, Emilia, Vanessa och Micke! Vi träffade massor av trevligt folk. Vi dansade massor på stranden, blev utklädda i massa saker som lyser i mörker, som glowsticks, glow-sunglasses, glowhats (typ som kepsar) och bodypainting. Ja, sånt är det överallt här! Men ikväll var så jäkla kuuuul, men vad annars när man har pojkvän och bästa vänner med sig på party i thailand? Tror ni jag är lycklig eller? Var bara tvungen att nämna det en gång till! :) Till och med galnare än phiphi island, fastän man inte trodde att det fanns! Så jäkla kul!

Micke har precis slocknat i sängen och imorgon ska han och spela med ett engelskt fotbollslag, vi tjejer ska dit och hejja! Dem vinner pengar om de vinner denna match! Ska bli spännande :)

GODNATT!

Här kommer lite bilder från ikväll;


Jag med glow sunglasses!


Erika, Vanessa, jag och Micke med varsin bucket för 25 svenska kr.


Micke och en australiensare! (micke är ju inte så lite neger....)


Vanessa, jag, erica och två australiensare!


Jag, Erica och någon. Micke och dem där bakom!


Vanessa, micke, chad och erica dansar!


Jag och emilia!

 

 

 


Åsikter
Postat av: mamma

Gud vad kul med alla bilder. Ni ser ut att ha riktigt kul. Kramis

2010-12-19 @ 15:50:39
Postat av: Amanda

Jag tänkte bara höra om ni mellanlandade och om vars gjorde ni det? och vad tog ni för sprutor innan ni åkte?

2010-12-20 @ 13:10:05

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0