KOH PHANGAN

Igår åkte vi till Koh phangan, som verkar vara en riktigt fin ö. Om man vill ha fest, så är det definitivt hit man ska! Jag och Micke bor i en superfin bungalow vid stranden som är nyrenoverad. Känns riktigt fräscht och när vi kom hit hade dem precis gjort i ordning den till oss. Allt är fint, rummet med klinkersgolv och samma med toan.

Vi har dessutom gratis internet på våran bärbara på hotellrummet i två veckor, så det känns verkligen som hemma nu! Kommer ha tillgång till internet hela tiden och vi kan tanka hem filmer och serier förfullt!

Erika, Vanessa och Emilia bor ungefär en kilometer här ifrån, så det är lätt att gå dit. Igår låg vi alla nere vid deras strand och surrade hela dagen (dock var vädret mulet) fast det tycker jag och Micke bara är skönt. Inte dem antar jag, som vill bli bruna! Så vi hoppas på bättre väder till imorgon :)

Ikväll ska vi kanske gå ut på haad rin beach där all fest är. Annars kanske vi bara äter någon god middag och går och shoppar! Om 2 dagar har jag och Micke varit här i tre månader, kan inte fatta att tiden har gått så fort!

Nu ska vi gå över till tjejerna och äta någon god middag! Kram


Jag och Erika med två shemales!


Erika, Vanessa, Micke och jag!


Daaans!


Min älskling!


Jag och Vanessa snorklar lite i poolen!

 


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0