FULL MOON PARTY

Forst svar pa tva fragor.. Var vi mellanlandade ; vi mellanlandade inte utan akte med thaiair hela vagen fram. Vad vi tog for sprutor; jag tror micke tog tvinrix och polio nummer 5. Jag tog sprutor for lange sedan nar jag var i thailand som fortfarande holl i sig.

Koh phangan ar verkligen sa fint. Det ar stallet som jag och Micke tycker om mest hittills! Stranden ar verkligen kritvit med klarblatt vatten, har aldrig sett sadan fin strand. Vagorna ar jatte stora och underbara att bada i! Sedan ar det ju ett STORT plus att tjejerna ar har.

Jag, Vanessa och Micke var pa haadrin beach och badade och solade for nagon dag sedan. Vi peelade oss med sand, spelade fotboll pa stranden och badade i vagorna. Riktigt roligt!

Igar var vi ut pa full moon party. Borjan av kvallen var jatte rolig och det var sa himla mycket folk efter stranden dar partyt var! Vi forfestade och Vanessa, Erika och Emilia med nagra andra tjejer fran sverige och nagra killar fran canada. Vi malade oss med glowpaint sa vi skulle lysa i morkret och det gjorde vi ocksa! Vi dansade, drack och traffade massor av folk. Men slutet av kvallen blev inte lika kul.. Jag tappade bort alla.. Erica, Vanessa och Micke. Plus att jag tappade bort min mobil! Men man ska nog inte forvanta sig sa mycket mer fran en sadan kvall med sa mycket folk.. Vi kom hem tidigt pa morgonen nar jag antligen hade hittat vanessa och erica, och efter det har vi typ sovit hela dagen! Annars ar allting jatte bra har, men ar ledsen over mobilen.. Hoppas allting ar bra dar hemma! Snart ar det jul :) Vi ska forsoka hitta oss ett julbord har borta. God jul allihopa!


stranden!


Fixning innan utgang igar, micke borjar komma in i tjejganget.


Micke, jag, erika och vanessa


finaste!


micke hoppar eldhopprep!

Resten av bilderna kommer pa facebook!





Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0