FULL MOON PARTY AGAIN

Det var tva riktigt galna utekvallar sista kvallarna som tjejerna var har! Juldagen blev det fullmoon party tills tidiga morgon! Det var riktigt roligt. Saknar dem sa mycket redan! Kvallen efter det akte vi till en klubb som kallas mellow mountains, riktigt speciell klubb kan man kalla det. Men det var roligt, speciellt! Klubben lag uppe i bergen med utsikt over hela havet och alla andra partystallen efter stranden, maktigt!

Nu ska jag ga och gosa ner i stugan med micke! Kramar.


Erika, vanessa, emilia och bird


Vanessa och jag pa juldagen!


Erika, emilia och micke. PARTYTAGGADE!


Micke och erika gar loss!


Emilia, jag och erika.


Micke, jag och emilia! Galet!


Emilia och en gris.


Mellow mountains, inte sa bra bild.





Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0