NU AR GRABBARNA HAR, GOTT NYTT AR!

Igar var en jatte trevlig kvall. Albin och mats kom hit och det var super kul att se dem! Micke och albin drack lite grann och jag och Mats tog typ tva ol med dem! Vi kollade runt lite i thongsala och de hittade ett "fint" (inte sa fint) boende.

Pa kvallen umgicks vi med nagra andra svenskar, bodensare som bor pa hotellet bredvid oss. Elin, Nathalie och tva killar. Riktigt trevligt! Vi satt i deras bar och surrade hela kvallen. Jag ar ruggigt sjuk och jag var det igar ocksa, sa jag har forsokt att tagga infor ikvall som ar NYAR! Ikvall blir det haad rins fullmoon party och det ser jag jatte mycket fram emot, det kommer vara det galnaste nagonsin! Tro mig att jag kommer halla hart i Mikael! Det kommer bli sa himla kul, inte en chans att jag stannar hemma hur sjuk jag an ar! Tro mig att jag kommer halla hart i Mikael!


Mats och jag i lost and found bar!


Alla svenskar fran igar, de vi ska forfesta med ikvall ocksa! :)


Albin och micke i en tuktuk!



Jag och matsie!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0