KOH SAMUI

Nu har vi varit i Koh samui i ca en vecka och vi har en vecka kvar (som tur ar) for vadret har varit riktigt skit, sa vi har inte fatt nagon chans att se oss omkring! Vi har dock kollat runt pa lappar osv och sett att det finns en hel del att gora har. Det finns otroligt fina strander som vi absolut ska inviga IMORGON forhoppningsvis! Vadret har borjat klarna upp nu, vi hade nagra fina timmar pa morgon, men jag hann inte ut annat an att kopa morgonfika till gubben (eftersom han fyller ar idag) GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS! 

Ikvall ska jag ta med honom ut pa en kand restaurang har som heter "elephant village", dricka lite vin och mysa ordentligt! Efter det blir det att aka ut pa nagot fest stalle har pa on.

Annars har vi tankt gora nagra saker av foljande (det vi hinner) titta pa nagot vattenfall, titta pa sevardigheter, ga pa krokodilshow/krokodilfarm, apshow, elephant trekking, go cart, tjurfaktning och tuppfaktning. (nagra av de saker som finns att gora)

Det vi hunnit se ar fint och maten ar otroligt god! (basta mat hittills) Men som sagt, vi har inte sett mycket an. Vi har bara hunnit till tre restauranger och inget mer. Nu hoppas vi pa bra vader, men jag kanner pa mig att det kommer imorgon! :)

Vi bor i en liten bungalow pa stranden med mysig toalett, sminkbord, stor sang, flakt, som ar SUPER MYSIG! Vi har en hangmatta pa bron som ar underbar att lagga sig i och lasa en bok. Sa innan jag avslutar far ni en bild lite bilder pa hur vi bor har borta! KRAM


Toalett


Inne


Sangen


Stugan utifran


Jag i hangmattan :)




Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0