15/2

Idag kom jag till skolan och när jag träffade Vanessa
så kändes det som vi inte hade setts på evigheter,
fast det var bara två dagar. Haha.
Så vi kramade om varandra ordentligt,
vilken bra start på dagen :)

Efter skolan så åkte vi och riktigt fetade på Max,
fan så gott det var! Nuggetsmål, mozzarella sticks OCH lyxshake!
Vi äter värre än två stora karlar alltså. Haha!



Efter det så skjussade jag henne till hennes teorikurs med körskolan och sedan åkte jag till pappa i Sävast.
Jag har tänkt ta det lugnt och göra läxa. Har nämligen kemiprovet med komvux på Onsdag, är smått nervös!
Jag ska nu klicka hem min bikini som jag kommer bära i sommar, den är så snygg!
Tror den blir jättefin till mina blåa ögon.



Imorgon är jag leedig! Så ikväll ska jag mysa länge framför filmer.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0