BALEN HIT OCH BALEN DIT

Det gick bra i Luleå, pappa satt så stöttande på en stol och väntade i ca 3 timmar. Hehe!
Jag har hittat min klänning. Ska beställa den imorgon eller på Fredag! Vill bara visa den för Micke först. En sak jag är osäker på är färg. Jag vill ju hellst av allt ha turkos, tycker det är riktigt fint! Men tyvärr så finns inte det på den modellen som jag vill ha. Så ge nu alla tips ni kan. Färg? Lila, Orange, Olivgrön, Limegrön eller guld? Jag tror jag håller på den orangea, känns som mest mig :) (nu har jag avslöjat lite) Men jag älskar turkost och kan typ inte komma över det! :( Det finns på många andra klänningar, men då tycker jag modellen väger upp mer! För den är helt fantastisk :)


(inte min balklänning, men turkooos!)

Nu ska jag iväg och träna så jag lyckas
komma i någon jäkla balklänning! ;)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0