DEPP-TALK

Har varit jätte deppig idag, verkligen deppig.
Ni vet när man är ledsen för någon anledning,
men man vet inte vad anledningen är?!
Har ni varit med om det?
Och då mår man typ ännu sämre
 för att man inte vet vad det är!


Jag vet inte..
Kanske är det att jag saknar Micke jätte mycket, för det gör jag!
Men känns inte som att jag borde vara så deppig för det.
För vi kommer ju ses snart.

Kanske är det för att jag tjaffsar litegrann med en vän,
som jag sällan brukar tjaffsa med. Kan vara så!
Men varför mår jag såhär dåligt över det?
Jag vet att det kommer lösa sig innan jag hinner blinka,
och snart kommer vi skratta åt alltihop.


Eller så är det kanske en himla blandning av allting
och jag är kanske ledsen för att jag saknar mamma,
jag saknar också pappa som är långt bort och
jag saknar Micke som är borta. Och kanske är det så
att jag känner mig väldigt, väldigt ensam här hemma
i ett stort, stort hus när jag är alldeles själv? Ja, så kan det vara.

Ska iallafall slå på en film och somna snart,
ibland borde man bara njuta av att vara helt själv.
Även om jag har svårt att göra det,
för jag älskar att ha folk omkring mig!♥


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0