"DIETEN"

Haha det gick inte så bra med den där dieten som jag skulle börja med idag.
Den där med att äta nyttigt (men det blev max) och dricka bara vatten. Jag dricker ju alltid läsk, så för mig kommer det nog göra stor skillnad att endast dricka vatten! Och det har jag tänkt hålla i fram till sommarn, så svårt kan det inte vara? Plus att träna då.

Iallafall så fick Vanessa mig att äta på Max! Skyller på hon iallafall. Tusan också. Och sedan kom pappa in alldeles nyss när jag satt och gjorde läxa (han visste inte om min nya diet)

Han- Vill du fika med mig?
(Min hjärna hör direkt fika och blir överlycklig)
Jag - Ja!
Så funderar jag för mig själv : Vad fan säger jag?! Suck.
Och sedan går jag ändå upp för att fika med honom, tänker att det kanske är lite nyttigt. Typ goda mackor:) Men nej! Då har han ställt fram DAJMKAKA och COCA COLA! Läsk har jag alltid älskat och det kommer bli svårt att sluta och bara dricka vatten. Min stora svaghet är COLA! Det är det godaste som finns. Iallafall, jag åt det! Och drack. Tänkte att efter Max så kan det nästan inte bli värre. Så jag tar tag i det här imorgon istället och börjar om på nytt :) Därför har jag bokat ett pass på step in klockan 11 imorgon på min lediga dag.
Sedan blir det nyttig kost och plugg!
Nu ska jag göra mig själv stolt på ríktigt:)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0