FÅR JAG FRÅGA EN SAK?

vad tycker ni om kloning?


Åsikter
Postat av: Clara

hmm.. vad tycker jag om kloning... kul med frågor faktiskt! och eftersom ingen skriver något så kanske du blir gla om nån skriver :D

Jag tycker nog att det är fel.. Kan inte riktigt se någonting speciellt BRA med själva grejen och har aldrig hört något som är speciellt bra med kloning? På människor är det definitivt ett stort nej, kommer aldrig på fråga! Dock måste ja erkänna att det vore ju sinnessjukt coolt.. men det får man bara tycka å det kan bara få förekomma på film :P haha.. Djur e ju faktiskt lika hemskt så nej, min slutsats blir alttså att det är inte okej alls någonstans!

Vad anser du själv? :) Kraaaam söt:)

2010-02-23 @ 21:47:33
URL: http://clarawiktorsson.blogspot.com
Postat av: clara

ja du har ju faktiskt en poäng där egentligen! :P :D .. haha.. på så sätt så är det egentligen smart att göra det, kanske då bara att det är tillåtet att göra det på utrotningshotade djur? Men problemet med det blir ju då att dessa djuren får EXAKT samma DNA, vilket i sin tur leder till att dessa kan ju tillslut inte para sig? undra vad det blir för incest kloningar då :S? hahaha :D men jag förstår definitivt din tanke och ja tycker att det är smart egentligen jag med. :) frågan e bara hur det ska sluta då :S eller var tror du? :) ;*!

2010-02-24 @ 18:29:18
URL: http://clarawiktorsson.blogspot.com

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0